Mylife

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Elin Forabacka - 11 november 2013 18:57

Är jätteglad för att min kompis A har gjort en header till mig    Hon är bäst :D http://closeoureyes.blogg.se/ kolla in hennes blogg :) Hoppas ni gillar headern också. Jag är jätteglad :) TACK ALEX           

Av Elin Forabacka - 11 november 2013 17:42

Nu ska jag skriva kategorin kompisar. Jag har många kompisar kill och flick kompisar. Jag har fyra bästa vänner <3 Alex,lotte,naddo,maja....Skrev smeknamnen på dem. Jag vet inte vad jag som ska skriva om denna kategorin. Men alla mina kompisar är i olika åldrar. Jag som kan inte säga hur många men fyra är mina bästa vänner :)


Idag har jag inte gjort mycket. Bara varit hemma. I skolan så har vi bytt period så vi började med nya timmar. 

Tråkigast timmar vi hade idag var bara matte :/ 

Lyssnar på musik och ska snart äta något. 

Imorgon så blir det inte att göra mycket.

Bara vara hemma och så göra läxorna ja om vi har nå läxa....

Bloggar inga flera inlägg ikväll....imorgon i bussen eller i skolan. 

Hoppas ni har haft en bra vecka :)

Jag har tänkt skriva ett långt inlägg men då kom jag på att vad ska jag skriva om? 

HEJ DÅ!

 

Av Elin Forabacka - 11 november 2013 17:30

Glöm inte frågestunden :) http://inlove11.bloggplatsen.se/2013/11/10/10332164-fragestund/

         

Kom inte så många bilder....


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej :) Roligt att ni hittade till min blogg. I denna blogg så får ni läsa om en tretton års tjejs liv. Jag är en crazy tjej som ni kommer att få träffa på. Mina intressen är hästar,kompisar och så spelar jag lite fiol. Hoppas ni gillar min blogg :) YOLO

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards