Mylife

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elin Forabacka - 30 oktober 2013 16:09

Läser finska orden...

Av Elin Forabacka - 30 oktober 2013 14:08

Skriver nu bara snabbt in ett inlägg. Sitter i bussen påväg hem. Idag ska jag göra husliga läxan och kanske A kommer till mitt :) Bloggar mera sen när jag kommer hem. Hej så länge :)

Av Elin Forabacka - 30 oktober 2013 07:19

Sitter i bussen påväg till skolan. Jag sitter brevid A. Idag har vi första timmen matteprov :( Kommer att gå skit dåligt för mig. Men resten av dagen så har vi bara tråkiga timmar. Igår vid naddos var det roligt... Vi tittade på hennes söta kaninungar, de var de sötaste jag har sett ? Vi gjorde inte så mycket...chatttade med killar på fb :) Hej då bloggar mera senare :)

Av Elin Forabacka - 29 oktober 2013 09:25

Nu sitter jag i skolan med mina kompisar och chillar. Kommer att bli en tråkig skoldag. Ska senare till naddos :) Bloggar efter skola :)

Av Elin Forabacka - 28 oktober 2013 18:59

Har inte bloggat på länge för jag har inte riktigt orkat. Men jag kan berätta lite om dagarna sen jag bloggade senast... i fredas så när jag kom hem så gjorde jag mig i ordning till kalaset. Packade också för jag skulle sova där för man fick det ;) vi hade jätteroligt halva natten men vi somande snabbt efter allt skrattande. På lördagen åkte jag till min pappa..min kompis förde dit mig för de bor nära. Jag hade tråkigt där så jag gick till C. Vi gjorde inte mycket för hon var trött. Min pappa kom efter mig och så åkte vi och äta och sen till jakobstad efter vår soffa. Gjorde inte så mycket mera där. I söndas så var jag till tuikes stall för hon hade öppet hus av hennes stall. Var bara där i en timme för sen åkte jag till lottes pappas hem med lotte och hennes faster och sen började vi göra hennes hästar färdiga..jag och lotte körde med kärra och hennes faster red. Har inte hänt så mycket idag. Imorgon till Naddos :) Bloggar mera om det imorgon :) Gonatt :)

Av Elin Forabacka - 25 oktober 2013 14:30

Nu sitter jag i bussen påväg hem. Sitter brevid Alex. Orkar inte skriva mera nu skriver mera på datorn sen ;)

Av Elin Forabacka - 25 oktober 2013 07:19

Sitter nu i bussen påväg till skolan. Dagens planer är fest ;) Min kompis har fest för hon fyllef år. Så när jag kommer hem blir det att börja ställa mig.-------------Gårdagen var roligt. Nog i skolan sista passen :) Vi hade husliga två sista passen så jag och C bakade baguetter då. När jag kom hem åkte jag till kaustby och handlade. Jag köpte present till min kompis. Efter det så åkte jag till skola för skulle spela fiol. C och A komd ditt....fast A försvan så C väntade på mig när jag spelade. Pappa kom efter mig och sen började jag läsa till engelska prov. Jag kan inte allt men något nog. Bloggar mera senare efter provet. Vi har det första passet. Hej ?

Av Elin Forabacka - 24 oktober 2013 20:02

Nu ska jag snart börja sova. Är jättetrött för när jag har läst till prov. Orkar inte skriva mycket nu. Imorgon i bussen kan jag blogga ett jättelångt inlägg om idag. Men nu ska jag läsa ett kapitel i twilight. God natt :)

Presentation


Hej :) Roligt att ni hittade till min blogg. I denna blogg så får ni läsa om en tretton års tjejs liv. Jag är en crazy tjej som ni kommer att få träffa på. Mina intressen är hästar,kompisar och så spelar jag lite fiol. Hoppas ni gillar min blogg :) YOLO

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards